Elektrobusy a jejich budoucí trasa
Pakliže žijete v Praze, moc dobře víte, že se zrovna dvakrát nevyplatí jezdit autem během dne. V dopravní špičce je totiž Praha velice ucpaná, hlavně v centru nebo poblíž těch nejnavštěvovanějších památek, kde se to navíc neustále hemží tramvajemi. Asi nejvíce se vždy zdržíte hlavně u Národního divadla či u Tančícího domu, kde jsou křižovatky opravdu zákeřné.
Možná si ze začátku říkáte, že budete jezdit do práce autem, protože budete v práci rychleji, ale to jenom základní mylná domněnka nováčků. V současné době se opravdu nemůžete spolehnout na to, že autem budete během dne v práci rychleji. To raději využijte městskou hromadnou dopravu, která jezdí takřka nonstop.
Navíc pražskou integrovanou dopravou budete všude za chvilku – hlavně tehdy, jestli jedete metrem. To je totiž vážně rychlé, což víte jistě sami.
Chybějící spoje se doplňují
Ovšem i pražská integrovaná doprava může mít pár vad na kráse. Hlavními vadami je to, že některá místa v Praze či některé městské části Prahy jsou velice špatně spojeny pražskou integrovanou dopravou. Mluvíme hlavně o Letňanech, odkud se dostanete jenom autobusem nebo metrem, ale většinou se stává, že stokrát přesedáte, než se dostanete na místo, kam potřebujete.
Nicméně je nutné podotknout, že tento problém se už brzy vyřeší, tedy alespoň, co se týče trasy z Palmovky do Letňan. Dopravní podnik hlavního města Prahy totiž zahájil výstavbu trolejového vedení, a to konkrétně v Prosecké ulici. Dočkáme se nyní tedy i elektrobusů, které budou mít dynamické dobíjení.
Testováno klaplo!
Tyto elektrobusy jsou výsledkem dlouholetého testování, kdy DPP testovalo hlavně dobíjené elektrobusy v oblasti kolem Želivského. Poté se však začala dávat do testování i aktuální výše zmiňovaná trasa, která je mnohem potřebnější, než jakékoliv jiné trasy. Ta také prošla testováním, tudíž se tak zanedlouho můžeme radovat z lepší dopravy.
Lepší dopravení také brzy vyřeší i nové metro D, které by se mělo co nevidět začít stavět.